|
Lukket... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 11:13 |
Har hverken Lego eller 3d-printer så jeg mangler et case til min Raspberry Pi model B.
Nogen der har noget til overs?
Redigeret af Jakabov - 04-Oktober-2012 kl. 16:12 |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb et på ebay
/soli
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Wow, virkeligt kreativt svar i stil med; har du prøvet at google det...
Og nej du behøver ikke kommentere yderligere.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Helt ærlig - du KAN købe en case på eBay - leveret fra UK i løbet af ca. 4 dage for lidt over kr. 60,-
Så selv om det var en venlig sjæl der havde en i overskud skal du jo næste betale det halve allene i porto for at få den sendt..... De sidste der blev solgt her var vel en case fra RS der vel gik til over kr. 85,- plus porto.
Redigeret af kim.t - 04-Oktober-2012 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jamen FFS, tror du ikke jeg er klar over det? Jeg spørger herinde fordi mange Pi'ere har skiftet hænder, mange har haft flere bestillinger i gang osv.
Jeg er fuldstændig ligeglad om jeg skal give 40, 50, 60 eller 80 kr, jeg spørger herinde fordi jeg hellere vil købe det herhjemme, jeg gider ikke ebay. Så pænt sagt, fat det dog og klap kajen. Eller send en pb. Og sorry hvis jeg virker præmenstruel men det er vel op til mig selv at bestemme hvad jeg vil.
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Hør nu her, du har givet udtryk for at du mangler en case og du fik så en anbefaling om at kigge på ebay, da prisen er så lavt at du ikke kan spare noget synderligt ved at købe brugt.
Dette, ellers udemærkede, svar valgte du at tolke meget negativt (det er i hvert fald sådan jeg læser dit svar). Hvad du er klar over, eller ikke er klar over, kan vi andre jo ikke vide, så forslaget er jo reelt nok og prisen taget i betragtning, kan jeg slet ikke forstå at du betænker dig. Der er ikke nogen som har svinet dig til eller på anden vis, udtrykt sig negativt om din forspørgsel.
|
|
![]() |
|
Nevermind, betragt tråden som lukket.
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Det er flinkt at blive negativ over hjælp.
Du kan nok se frem til at blive hjulpet meget fremover ![]() |
|
![]() |
|
Det ser jeg frem til, det kan umuligt blive værre. :-)
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Jeg synes ellers at der hjælpes fint frem og tilbage her på siden. Men det er vel alt efter hvad man forventer og om man mener folk skal kunne læse ens tanker når tingene ikke er skrevet ordentligt ned |
|
![]() |
|
Det syntes jeg også normalt, så der er vi enige. :-)
Men jeg spurgte herinde om nogen havde noget tilovers og før pøllen ramte vandet var tråden fyldt med OT. Derfor blev jeg lidt harm. Anyways, det hele endte lykkeligt. En bruger henvendte sig, han havde noget til overs så en handel er igang. Nemt og bekvemt.
|
|
![]() |
|
Jamen det er sgu da top dollar ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |