recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tyske TV med Yousee..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tyske TV med Yousee..

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tyske TV med Yousee..
    Sendt: 07-September-2012 kl. 13:42
Hej, er der stadigvæk problemer med tuner kompatibilitet, ved at købe et lille 22 eller 24 tommer i Tyskland?

Jeg har set Samsung TV i denne størrelse, som jeg gerne vil bruge i DK... Skal man stadig gå ind i firmware og ændre til "Nordic", som diskuteret i andre tråd, for at se Kabel TV med tyske tv'er?

På forhånd tak...

IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 15:07
..er der ikke nogen som gide/kan svare op det? Wink
IT-supporter
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 15:57
Hmm, det er godtnok et par år siden, men dengang jeg havde samsung tv kunne jeg fint se yousee kabel kanaler både i nordic og i eu mode, i nordic mode var jeg dog låst til den sortering af kanaler samsung syntes jeg skulle have mens jeg selv kunne vælge rækkefølge efter jeg stillede om til eu-mode. Set herfra er det kun en fordel at købe samsung i udlandet og slippe for samsungs mærkværdige ide om at kanalerne skal være fastlåste for os skandinaver.
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 18:01
Tak for svaret, hvordan kan du skifte fra EU til Nordic, uden at gå ind i servicemenuen?
IT-supporter
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 12:46
Det tit når man starter tv'et op første gang, at man vælger land og home/butiks mode. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 16:42
Tak, men det med at vælge land er ikke problemet, men mere om den DVB C tuner i en tysk TV kan ramme alle Yousee kanaler i DK :-)
IT-supporter
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Peter D Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2012
Sted: Odense
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:59
Jeg er også nysgerrig? har samme problemConfused
http://www.obh-gruppen.dk/da/privat/skimmelsvamp - mistanke om et dårligt indeklima?
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 12:25

Hej igen... er der en venlig person som kan fortælle mig om dette tyske "Samsung  UE22F5470", som svarer til en "dansk Samsung UE22F5405 vil virke med Yousee?

Det er en 2013 model, er der stadig bøvl med Nordic contra German tunere?

IT-supporter
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 12:35
Hvad er prisforskellen ?

Og er det besværet værd !

Køb i Danmark, så støtter du også lidt dansk arbejde etc.
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bimbobo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 12:59
..forskellen er 600,- dvs. 30% cirka.

For mig er det principielt, at hvis det er online køb, burde der ikke være så stor forskel.

Derfor vil jeg helst spare de penge, ved at købe det i DE.

Jeg støtter først og fremmest min økonomi... Smile

Redigeret af bimbobo - 12-Juli-2013 kl. 13:01
IT-supporter
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af bimbobo bimbobo skrev:

..forskellen er 600,- dvs. 30% cirka.

For mig er det principielt, at hvis det er online køb, burde der ikke være så stor forskel.

Derfor vil jeg helst spare de penge, ved at købe det i DE.

Jeg støtter først og fremmest min økonomi...

Men vil ikke betale sølle 600 kroner (undskyld mig) for at få et tv tilpasset til det lille danske marked.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af bimbobo bimbobo skrev:

Jeg støtter først og fremmest min økonomi... Smile

Jamen så må du selv ligge og bøvle med det. Du kan ikke forvente at andre skal købe et TV i Tyskland og afprøve det, bare for at hjælpe dig. ( sat lidt på spidsen )

Du må tage chancen for de 600,00 kroner
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu