|
MacBook Pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 21:34 |
Hejsa.
Har en MacBook Pro fra august 2008, én af de allersidste der ikke er i unibody design. Her er specs: http://support.apple.com/kb/SP4, dog med 500GB 7200RPM Harddisk. Jeg købte denne computer i Fona på Strøget i august 2008, harddisken opgraderede jeg selv efterfølgende. Alt virker, men den samler støv, og har den gjort siden start 2011, da jeg fik min MacBook Air. Der medfølger én Magsafe lader plus originale Leopard Restore Disks samt den originale 200GB harddisk, da jeg alligevel intet har at bruge denne til. Der kan medfølge et lækkert designer sleeve, 4GB ram opgradering, samt én ekstra Magsafe lader, mod merpris. Pris: HBO 3500kr. Er i København S (Ørestad) UPDATE! Fælles for alle mine tråde er, at jeg villig til at bytte med nedenstående, og alt efter værdien vil der selvfølgelig kunne ryge kontanter oven i den ene eller den anden vej. BeoCenter 2 DVD helst med DAB(+), men ikke et krav BeoLink Passive m. link øje BeoLink Passive u. link øje Rotel RMB-1075 Effekttrin eller lign. Toshiba HD-XE1 HD-DVD Onkyo DV-HD805 HD-DVD Integra DHS-8.8 HD-DVD Integra NVS-7.7 Media Center Redigeret af sirgadget - 07-Oktober-2012 kl. 14:08 |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte at specificere at det er udgaven med NVIDIA GeForce 8600M GT graphics processor with dual-link DVI support; 256MB of GDDR3 memory on 2.4GHz Intel Core 2 Duo with 2GB 667MHz Ram.
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
Tibber ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Status: Offline Point: 81 |
Sølv eller sort tastatur?
|
|
![]() |
|
Sølv tastatur, har også svaret din PM:-)
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |