recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diverse spil og konsoller/tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diverse spil og konsoller/tilbehør

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Diverse spil og konsoller/tilbehør
    Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 22:37
Hejsa.

Så er der oprydning på gaming hylden:-)

Tilbehør:
Samsung DVD-Drev med nyeste Kreon firmware til at dumpe Xbox 360 spil med i eksternt eSATA kabinet, Pris: HBO 200kr
USBXtractor Tool + Power Unit Pakke til dump af UUID fra LiteOn drev før flashing, Pris: HBO 100kr
Xbox 360 HD-DVD Drev White u. fjernbetjening, USB kabel, med strømforsyning, Pris: HBO 100kr clausols1
Xbox 360 HD-DVD Drev White u. fjernbetjening, u. USB kabel, med strømforsyning, Pris: HBO 100kr
Xbox 360 HD-DVD Drev Black (exclusive employee edition, not for retail) m. kasse, sort fjernbetjening, USB-kabel og strømforsyning, Pris: HBO 1500kr

Konsoller:
Xbox 360 White Premium (uden HDMI) m. hacked firmware i drev, banned fra Live, komplet med controller, strømforsyning, kaler, headset og i original kasse, Pris: HBO 0kr spersson2
Sony PSP-2000 Slim God Of War Limited Edition i rød med sølv aftegning af Kratos bagpå, US import, lige pakket op og testet, og gemt væk inkl. filmen Superbad på UMD og spillet God of War: Chains of Olympus på UMD, Pris: HBO 1500kr

Spil:
NHL 2K7 (PS3) Pris HBO 50kr
Fifa 08 (PS3) Pris HBO 50kr
Fifa 09 (PS3) Pris HBO 50kr
Tiger Woods PGA Tour 08 (PS3) Pris HBO 50kr
Tiger Woods PA Tour 10 (PS3) Pris HBO 50kr
Dead Or Alive Xtreme 2 (Xbox 360) (Uåbnet) Pris HBO 50kr
Bioshock 2 (Xbox 360) (Uåbnet) Pris HBO 75kr
Homefront (PS3) (Uåbnet) Pris HBO 75kr
2 x Resistance Fall Of Man (PS3) Pris HBO 75kr/stk
Brink (PS3) (Uåbnet) Pris HBO 75kr
Terminator Salvation (PS3) (Uåbnet) Pris HBO 75kr
Virtua Fighter 5 (PS3) Pris HBO 50kr
Tom Clancy's H.A.W.X (PS3) Pris HBO 75kr
Need For Speed Undercover (PS3) Pris HBO 75kr
Resistance: Burning Skies (PS Vita) (Uåbnet) Pris HBO 250kr
Call Of Duty Modern Warfare Prestige Edition Bundle med rigtig Nightscop kikkert (PS3) (Uåbnet) Pris: HBO 600kr
Tom Clancy's Splinter Cell 1, 2, 3 HD 3D Remaster (PS3) HBO 75kr
Prince Of Persia The Forgotten Sands (PS3) (Uåbnet) HBO 75kr
Prince Of Persia Trilogy HD Collection (PS3) HBO 75kr
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) HBO 75kr
Far Cry 2 (PS3) HBO 75kr
Saints Row 2 (PS3) HBO 75kr

Mere vil komme til, efterhånden som jeg får overblik over hvad jeg vil skille mig af med.

Alt står i København S (Ørestad)

UPDATE!
Fælles for alle mine tråde er, at jeg villig til at bytte med nedenstående, og alt efter værdien vil der selvfølgelig kunne ryge kontanter oven i den ene eller den anden vej.

BeoCenter 2 DVD helst med DAB(+), men ikke et krav
BeoLink Passive m. link øje
BeoLink Passive u. link øje
Rotel RMB-1075 Effekttrin eller lign.
Toshiba HD-XE1 HD-DVD
Onkyo DV-HD805 HD-DVD
Integra DHS-8.8 HD-DVD
Integra NVS-7.7 Media Center

Redigeret af sirgadget - 23-Oktober-2012 kl. 23:33
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 23:09
Så starter jeg da med 300 for xboxén :).

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 23:37
Det er super, jeg lader den lige køre henover weekenden, er der ikke andre der byder, er den din:-)

Nu kan jeg se du fra Odense, je er fra København, vil du hente den? Ellers skal jeg lgie undersøge fragtprisen:-)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 00:16
Tjae kan det lade sig gøre at sende den er det perfekt. Mon ikke det er den der hedder 0-5 kg til 84 kr ved post dk vi skal bruge så jeg opper mit bud til 400 incl fragt:).

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 00:33
Det lyder meget rimeligt:-)

Det er hermed noteret:-)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 00:57
100,- + fragt for et HDDVD drev budt
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 01:12
Det er noteret:-)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 08:16
Byder 100 kr afh. for et HD-DVD Drev (White).
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 12:31
Er det ikke en fejl at du vil have 1500 kr for den sorte hd-dvd drev ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:19
Clausols: Dit bud for HD-DVD drev er noteret:-)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:24
Hackerjac: Det er ikke en fejl, da det er et samlerobjekt og jeg formentlig er den eneste ikke MS ansatte, der har et.
Det var et drev der blev givet som gave til dem der havde arbejdet på udviklingen af drevet, inden det sorte drev blev sat i masseproduktion, men kort tid efter annonceres Toshiba som bekendt de trak stikket, og drevet blev aldrig produceret.

Nå, det var så historietimen;) Hvad synes du da selv det er værd?:)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:49
well for mig er den ikke mere værd end en hvid udgave, jeg kunne måske strække mig til at give 200 kr, jeg mener det er et uddø gadget som nogle tror de kan spinde guld på, men det er da også ok med mig hvis nogen er villig til at give den pris
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu