recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parabolreciver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parabolreciver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Friis1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Friis1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parabolreciver
    Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 16:26
Hej,
Findes der en parabolreciver som man kan bruge til både canal digital og viasat på sammetid?(altså 2 kort læsere) 
Den skal også have harddisk og 2 tunere.

Håber der en der kan hjælpe mig.
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 17:09
NEJ Ermm

De bruger bl.a hver deres kodnings system.

Lynge Smile

Redigeret af Lytro - 05-Oktober-2012 kl. 17:10
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 19:43
Indtil for 2 år siden kunne jeg se begge kanaler på min gamle Nokia 9902 S med harddisk og min Nokia 9802 S( i mit sommerhus) uden harddisk begge med 2 kortlæsere. Jeg opsagde mit abon. med Canal+, men jeg er sikker på at det stadig er muligt. Jeg bruger stadig begge receivere med stor fornøjelse og tilfredshed. For et par år siden ødelagde et lyn 9802-receiveren og jeg købte på nettet en brugt for kr. 400,-det fungerer perfekt. Hvorfor jeg holder fast ved disse recivere er på grund af at vi kan se alle de frie kanaler i Tyskland, Italien m.fl. hvilket frustrerer Viasat. Jeg kan ikke se kanaler i HD og optage på 9902S i HD men det lever jeg med. Jeg har en Viasat HD-box stående som jeg har fået af min søn uden harddisk, men jeg ønsker ikke at bruge den da den ikke kan modtage de tyske kanaler. Jeg er overbevist om at du kan købe en god brugt Nokia på nettet, der opfylder dit ønske.
Til top
Friis1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2012
Sted: Danmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Friis1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 09:29
Tak for svar,
HD skal jeg naturligvis kunne se og optage, det lyder som om at jeg skal have 2 bokse. ØV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu