recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: iPod Touch 2g+ 8GB+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: iPod Touch 2g+ 8GB+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: iPod Touch 2g+ 8GB+
    Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 11:45
Jeg er interesseret i at købe en billig iPod Touch 2g til 4g med 8GB eller mere. Sælger skulle helst befinde i Århus området.

Enheden skal bruges ifm. vTuner i et Panasonic micro anlæg, så det er ikke lagerpladsen, der er det afgørende. Den behøver heller ikke være 100% velholdt, selvom det selvfølgelig ikke skader. Wink

Forestiller mig en pris på den gode side (for mig) af de 1000 kroner, men igen, jo lavere jo bedre.

Redigeret af azrael - 06-Oktober-2012 kl. 12:54
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 12:48
Jeg har en  iPod touch (2nd generation) model A1288  med 8 gb
Den er ridset på bagsiden og har fået skiftet skærmen. Men den virker fint :-)

Der medfølger ikke noget udstyr.

Pris: Ved godt den ikke er meget værd så det du vil give LOL afhentet i Hinnerup eller sent med post dk..

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af niepe niepe skrev:

Pris: Ved godt den ikke er meget værd så det du vil give LOL afhentet i Hinnerup eller sent med post dk..

Det lyder da umiddelbart ikke uinteressant. Hvad havde du forestillet dig prismæssigt? Altså, bare sådan en ide, så jeg ikke lyder som en komplet tumbe hvis jeg underbyder... Smile

Redigeret af azrael - 06-Oktober-2012 kl. 12:56
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af niepe niepe skrev:

Det lyder da umiddelbart ikke uinteressant. Hvad havde du forestillet dig prismæssigt? Altså, bare sådan en ide, så jeg ikke lyder som en komplet tumbe hvis jeg underbyder... Smile

Jeg undersøger lige om hvornår den evt kan komme til Jylland. (Mine forældre)

Men en pris på 200 kr er vel fair?

/Per

Redigeret af niepe - 06-Oktober-2012 kl. 16:13
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 10:27
Undskyld at jeg ikke vendte tilbage i går, men jeg var ude af huset og glemte at checke da jeg kom hjem igen. Embarrassed

Din pris er der vist ikke så meget at udsætte på (sålænge iPod'en er funktionsdygtig Wink). Har en kammerat, der bor i Søften og som jeg ser fra tid til anden. Ved ikke helt hvornår det bliver næste gang, og det er generelt heller ikke nogen haste-haste sag. Du får bare iPod'en herover på et tidspunkt, der er belejligt for dig, så tager vi den derfra. Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu