|
S: Højtalere standere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 11:04 |
Hej.
Jeg har disse standere til salg fra HIFI klubben. De kostede 1399 den gang og det koster de også i dag. De fejler intet. Der er spikes med. Det ene rør kan man føre ledninger i. Har virkelig været glade for dem. Pris: 700 kr. Kvittering haves. ![]() Redigeret af DanielPT - 07-Oktober-2012 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet befinder de sig?
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
APT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2011 Status: Offline Point: 4 |
SLET
Redigeret af APT - 07-Oktober-2012 kl. 19:08 |
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
De er i Kolding :)
|
|
![]() |
|
mikkel9991 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Byder 400 afhentet i Kolding.
Hvor lang tid regner du med at lade auktionen køre? |
|
![]() |
|
Hey Mikkel. Hvor læser du at der kan bydes? Pris: 700 kr :)
|
|
![]() |
|
mikkel9991 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Bevares - Så må jeg lige overveje det. Du er slet ikke til at få under de 700? :)
|
|
![]() |
|
Mikkel jeg er modtagelig lige overfor bud da jeg ikke har fået vildt meget respons :)
Redigeret af DanielPT - 13-Oktober-2012 kl. 10:52 |
|
![]() |
|
De er nu solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |