|
LG LH5000 mister programpladser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Makamakalay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 17:22 |
Hej.
Efter jeg har lavet en ny kanalsøgning, så smider mit LH5000 nogle programpladser - fx 1,2,3 og 7 - hvilket er ret træls, da jeg gerne vil have kanalerne lagt fra #1 og opefter. Sidste år havde jeg samme problem, hvor LG gav mig en ny firmware, hvor det hjalp. Nu siger de imidlertid, at det er min udbyder - Stofa - jeg skal have fat i, fa de kan gå ind at spærre for nogle programpladser. Kan det virkeligt passe, at de kan tvinge mit TV til ikke at kunne gemme DR1 på programplads #1? |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har du prøvet at bilde den ind at den står i Sverige(under vælg land men behold dansk som sprog) efter at du nulstillet den? Mvh |
|
![]() |
|
Makamakalay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 82 |
Ja, den har altid stået på sverige, da den ikke kan søge DVB-C ellers. Efter en nulstilling af TV'et virker det igen.
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Det var godt så. Det har stået på i mange det med Sverige og nulstilning for LG.
God fornøjelse med de nyfundne kanaler Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |