|
Foslag til ny køler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 08:02 |
Hej alle I min HTPC har jeg dette grafikkort Gainward GeForce GT 430 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR3, DVI, native-HDMI, 535MHz, 64bit Køleren er desværre begyndt at støje en del, så jeg vil udskifte den, men kan ikke gemmenskue på edbpriser hvor mange nemt ser hvorvidt en køler passer på mit kort. Nu har jeg via edbpriser fundet nogle kort, været inde på producentens hjemmeside, og der er mit GT 430 ikke nævnt. Og det tager da lidt tid hvis jeg skal ind på alle producenters sider og tjekke alle produkter for at finde en der supportere netop mit. Så nogen bud på en god billig køler til dette kort?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skriver du at køleren støjer, men du mener formentlig blot blæseren. Du skal derfor afmontere blæseren og måle den, højde, bredde og tykkelse og købe en med samme dimensioner og strømstik.
Det burde være muligt, ellers tag den med til din lokale edb pusher og hør om han kan skaffe den hjem.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |