|
Er Internet Explorer dårlig? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 11:39 |
Jeg synes tit jeg hører om folk bruger Google Chrome og Firefox, men hvorfor ikke IE9? Er det bare et "no go" eller hvad? Jeg kan personligt rigtig godt li' IE9 og den måde det hele er sat op på?
Nogen forklaring?
|
|
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
IE9 siges at være mere udsat for andres kriminelle hensigter.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Også hvis man bruger indersiden at hovedet lidt når man surfer? Det er måske nemmere at komme igennem IE?
|
|
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Jeg syntes funtionaliteten i FF er bedre end i IE. Traditionelt har IE også været noget sløvere end både FF og Chrome (hvordan det er i dag er jeg ikke helt sikker på).
Derudover har IE også haft tradition for ikke at følge standarterne indenfor html (og css) og det har i hvert fald gjort det sidste for at jeg skriftede totalt. At det så skulle være rettet i de nyeste versioner har ikke fået mig til at skifte tilbage. Jeg benytter også en del plugins til FF samt benytter mig af at bruge et tema der går at "alt det udenom" ikke fylder så meget som i f.eks IE. /ask |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Generelt har IE været ret elendig til at overholde de standarder man bruger til visning af hjemmesider, så i versioner ældre end v. 9, så skulle man ofte igennem nogle kringlede omskrivninger af eks. Javascripts og CSS for at få siden til at vises rigtigt på IE.
Det er mildt sagt pænt irriterende, at have optimeret en hjemmeside til alt fra FF til Safari til IE9/10 for så at opdage, at 5% af brugerne med IE7/8 ikke kan få siden vist helt korrekt fordi den ikke understøtter CSS ordenligt. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Jeg har brugt den seneste IE over den sidste måned, og jeg var bestemt ikke imponeret. Jeg skiftede til Firefox for MANGE år siden, og det kan jeg se at der stadig er god grund til at holde fast i.
Chrome er også en fin browser. På Mac skal man dog lige være opmærksom på at slette de gamle versioner når den installerer en ny. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |