|
V/S: Diverse SONOS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 10:50 |
Halløjsa
Da jeg stort set ikke bruger mit Sonos System mere overvejer jeg at sælge det. Det er ca. 2 1/2 år gammelt og fungerer 110%.. Det drejer sig om: Sonos ZP90 Sonos CR200 Controller Sonos Zoneplayer S5 Hvid Sonos Bridge Hvad kan det indebringe? ![]() Mvh Mads Slagelse |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil da i hvert fald gerne give 1500 for din ZP90 og Bridge |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Okay det er noteret...
Havde nu satset på at sælge det samlet for minimum 4.000... Men nu må vi se... Glemte et væsentlig ord i dette indlæg - derfor har jeg redigeret dette indlæg...
![]() Redigeret af Mads A - 09-Oktober-2012 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
4000,- for det hele.
Det tager jeg, har du kvittering på det ? |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Vi lader den kører til og med søndag... Så medmindre der er nogen som byder mere er det dit...
Jeg lægger billeder ind senere... Jeg har ikke kvittering - da jeg byttede mig til det via en kammerat, som arbejdede i HIFI Klubben... Jeg kan tage fat i ham og høre om han har mulighed for at skaffe kvitteringer på det... Har original emballage til det hele - bare så Ingen tror det er stjålet... Mvh Mads
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Det var ellers ærgeligt, Det med søndag. ville have det i sommerhuset, noget af det.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Hvornår skal du i sommerhus?
|
|
![]() |
|
Det er uge 42 og efterårsferie i næste uge.
Tager der op søndag.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
sku billigt, følger lige lidt med her hvad prisen ender på :)
|
|
![]() |
|
Så lader jeg den køre til fredag... ;)
Buddet, som "lukker" auktionen er 5.000,-
Redigeret af Mads A - 09-Oktober-2012 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Hvad er status på det her?
|
|
![]() |
|
Solgt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |