|
box til canal digital hd |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 13:21 |
hvilken box er den bedste til canal digital...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Deres egen Entertainment box.
Den virker bare.
|
|
SVP03
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er satme en god box. Og jeg har endda kun én tuner tilsluttet, så jeg har ikke alle features.
Det med at spole tilbage, optage så nemt som ingenting, osv., det er bare skidegodt. Den er alle pengene værd, og jeg blev endda nødt til at hoste op med tre stærke, selvom vi har været loyale kunder med mega-dyre kanalpakker i ti år... |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gav under 999,- :-)
Men det var efter de havde lovet og lovet mig alt muligt med den gamle box.
Det er altså godt nok smart med fjernoptagelse via optag.canaldigital.dk.
Det bruger jeg altid. Redigeret af SVP03 - 09-Oktober-2012 kl. 13:45 |
|
SVP03
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6239 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men!!!
Der mangler da noget, som den gamle boks (PVR 101) kunne
Når man optog en serie, blev alle afsnit samlet i en mappe
På den nye findes de bare i oversigten som enkelte optagelser
Eller kan man samle dem på en eller anden måde?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
CD entertainmentboks, den bedste jeg har haft, fungerer bare og er lydløs, jeg har kun et kabel fra parabol og en splitter bag boksen, og kan fint se et program og optage et andet. Jake 51, nej man kan ikke samle optagelserne i en mappe, men har læst et sted, at der muligvis
kommer en opdatering så det kan lade sig gøre. Redigeret af karula - 09-Oktober-2012 kl. 14:35 |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |