|
Viasat hd- box |
Besvar |
Forfatter | ||
henninge
Bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 09:57 |
|
Jeg har i dag en ældre Nokia-box, der ikke kan modtage i HD. Overvejer at købe Viasats Samsung box SMT-S7140, der nu også kan modtage alle de frie tyske kanaler, som jeg kan i dag på Nokiaboxen. Jeg har følgende spørgsmål:
1) Er det en god og stabil box? 2) Kan der til sluttes en videooptager via scart samtidig med at man bruger HDMI. Viasat har oplyst at boxen har scart ud? Jeg ved at Viasat har en Pacer box med harddisk, men jeg har forstået at den ikke kan FTA-kanaler.
|
||
stonefree
Bruger Oprettet: 20-September-2006 Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender ikke Samsung boxen men kan klart anbefale Pace 865 som er den mest stabile sat-receiver jeg nogensinde har ejet. Men du har ret ingen FTA - overrasker mig at man kan med Samsung'en, troede det var et af deres fjollede principper at det må man bare ikke med en Viasat box.
|
||
Neobi/q
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da der er scart ud ser jeg ingen problemer med at optage via video :)
Hvad angår FTA. er det så ikke kun den lille Samsung der har fået adgang til dem? Sidst jeg spurgte skulle det vist nok komme til alle HD boksene. Men hvornår kunne de ikke fortælle. Venter selv i spænding på min 865 kan :P
|
||
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
||
henninge
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samsung... du er en modig mand Der må findes et hav af sat recivere med fri kanaler og NCS. Problemet er om du kan skaffe HD ca-modul ??? Og som kan opdateres ? Se andre tråde fra igår hvor en påstod at ca-modulet kan købes med parret kort Han meldte ikke tilbage
|
||
henninge
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg tidligere undersøgt og det var ikke muligt med Viasat. Det er kun deres 2 boxe der kan bruge deres kort, det er et ret specielt system de anvender.
|
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CA modul parret med kort er nødvendig Findes dette til alm. sat recivere , er der masser af boxe der kan anvendes. Jeg tror man er bange for pirater ?
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10461 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da dig selv der skrev det!!!!!!
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Flemming. Jeg ved ikke hvad de er bange for, men jeg har andre steder læst om flere modtagere der samtidigt brugte et og samme abonnementskort. Dette bliver vel ikke gjort helt umuligt ved at man parer kortet til en og kun en receiver, men man tror vel at man gør det vanskeligere for piraterne. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-Oktober-2012 kl. 16:00 |
||
henninge
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for dit indlæg. Men 7140 kan ikke modtageFTA-kanaler, og som jeg læser Viasats box-tilbud tilbyder man ikke længere denne box. Mv Henninge
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |