|
God serie på Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 19:45 |
Hejsa
Nogen der kan anbefale en god serie på Netflix? Det må gerne være noget sex og bare bryster. Synes Spartacus var helt fantastisk...
|
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
The walking dead
The tudors |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Weeds er fantastisk. Ligeså er Lillyhammer med Little Steven fra the E-Street band (dog ikke megen sex)
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Walking dead er god jo,men bedste serie efter min mening er Breaking bad ! Den score 9.4 på imdb og jeg forstår hvorfor, se den !
Hilsen Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Som skyeagle kan jeg også anbefale at se Breaking Bad. Supergod underholdning!
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Har set begge. De er fede :-) |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Californication Opfylder ihf. kravene. Jeg ved ikke, om de alle er finde på Netflix. Person of Interest er også spektakulært god på trods af, at det er en "procedural" fra CBS. Se evt. fra 2:55
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Tak for linket til PoI - den ser bestemt interessant ud - og så med supernørden fra Lost, som er helt fantastisk til at underspille en rolle.
Redigeret af tipsen - 10-Oktober-2012 kl. 23:37 |
|
![]() |
|
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
Jeg ved ikke om den ligger på Netflix, men The Sopranos er en fantastisk serie med James Gandolfini i topform!
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Det gør den ikke, men nu skulle HBO Nordic være lige om hjørnet, så mon ikke de får den?..
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |