|
MPEG-4 DVB-T settop box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BiZaA ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 13:27 |
Findes der en stabil MPEG-4 DVB-T settop box, der ikke svigter når underteksterne skal vises? Jeg har nu en DENVER DMB-105HD som har meget hyppige udfald af underteksterne.Boksen må gerne have 2 tunere, så jeg kan optage een film og samtidig se en anden på mit halvgamle, men billedmæssigt glimrende Pioneer plasma-tv. < id="WXzYrR58" ="text/">< id="WXzYEK58" ="text/" media="print"> ![]() < id="WXzYfJ58" height="30" marginHeight="0" ="http://interceptedby.admuncher.com/F043D68311FFFBE9/toolbar_.htm" Border="0" width="100%" allowTransparency="true" marginWidth="0" scrolling="no">Ad Muncher Redigeret af BiZaA - 12-Oktober-2012 kl. 13:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |