|
Fra bærbar til tv via HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Knamaga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 23:33 |
Lidt hjælp til teknikken inden jeg "kommer til" at skubbe til min computer!!! Jeg prøver at tilslutte min bærbar til vores prosonic fladskærm via HDMI, men der sker bare intet. Synes der er mange tråde herinde, men ikke rigtig nogle som rammer plet. Jeg ved HDMI-stikket i tv er ok, da jeg har prøvet at tilslutte en digitalboks. Derfor lå det være de bærbar der er problemet ( har prøvet to forskellige). Tv'et finder ikke computeren og computeren finder ikke tv'et. Jeg har prøvet Windows-tast p og har været inde i skær opløsning og vælge primærskærm og lignende. Men det er som om der slet ikke er hul igennem. Kan jeg mangle at aktivere noget i computeren? Begge bærbar'er kører Windows 7.
Nogen forslag??!! På forhånd tak!! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken skærmopløsning har dit tv?
Hvilken skærmopløsning sender du ud fra din PC? Klaus |
|
![]() |
|
Knamaga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2012 Status: Offline Point: 3 |
Hvor finder man generelt info om tv skærmopløsning, for kan ikke finde det? Min pc sender 1280 x 800.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Kig i brugsanvisningen, kan dit fjernsyn modtage HDMI med den opløsning?
Klaus |
|
![]() |
|
Den har jeg desværre ikke mere, men har fundet en manual på nettet, men der står ingenting om det. hvis tv'et også har vga-stik er det så muligt, at man ikke kan bruge HDMI? Der står nemlig i manualen (under forklaring af de forskellige stik) at HDMI bruges til tilslutning af dvd eller lignende udstyr og vga til pc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |