|
S: Samsung 32" 3D LED |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 22:25 |
Hej Med jer
Jeg har et splinter nyt fjernsyn som jeg desværre ikke kan bruge. Det drejer sig om et Samsung UE32es6305. Fjernsynet er kun lige pakket op og er ikke brugt mere end en times tid. Det er dette fjernsyn: http://www.elgiganten.dk/produ... Fjernsynet er en "ombytter" af en forsikring vi købte på et fjernsyn i elgiganten fordi vores fjernsyn gik i stykker og ikke kunne laves. Så fik vi dette nye og lækre fjernsyn i stedet. Dette tv har dog desværre ikke Dual tuner PIP som vores gamle havde, da det ikke bliver lavet mere i denne prisklasse og det bruger vi meget. så vi vil sælge dette og købe et der har Dual tuner PIP i stedet. Byd byd byd det står i roskildeområdet
"forbeholder mig retten til ikke at sælge bla bla bla". Redigeret af mesterbob - 13-Oktober-2012 kl. 13:22 |
|
![]() |
|
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
|
ellers byd ind.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Det kan være, at det er fordi at folk ikke kender Sa,sumsung
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
haha, ja det kan være :-)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Lidt off topic:
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming, jep i know. det er faktisk kun Loewe, Metz og Bang og olufsen som har det i deres tv lige umiddelbart, og det ville forsikringen ikke gå med til da de fjernsyn lå i en helt anden prisklasse end det fjernsyn vi havde.
|
|
![]() |
|
Ja, det er nogle dyre nogen. Jeg ville godt give lidt mere for et tv med det, men de 3 er lidt for dyre til mig. Det er ret irriterende, at der ikke er flere som bruger det. Især i dag, hvor man kan optage på sit tv. Der kan man kun se det som bliver optaget.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
ja nemlig, ellers skal man ud og have flere bokse, og det gider jeg simpelthen ikke. der er bokse nok i huset.
så jeg vil nu gerne give lidt ekstra for de funktioner, men det er rigtigt at det er mange penge for den "ene" funktion.
|
|
![]() |
|
Ja, bokse har vi nok af. Jeg skal nu snart, have en panasonic HDD, med 3D Blu-ray, og 2 tunere.
Nå, men held og lykke med salget. Det kan da i det mindste holde din tråd lidt oppe.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
hva er hbo?
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Jamen skal jeg ikke åbne med et bud på 3k så.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |