|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() Sendt: 06-August-2006 kl. 16:35 |
Hej! Er der nogen herinde som ejer en Philips dfr9000-eller som kender den godt? Der er nogen som påstår at den allerede er udgået?? Den er jo i det nye Philips katalog,så...? Der skulle angiveligt have været problemer med forstærker-delen-nogen som kan bekræfte dette?
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
He He. Tror vi har meget samme stil Leo.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
og den er vidst udgået, men kan stadig købes i Tyskland til billige
penge. Så den så sent som i forgårs. Den er F***** feeee.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej Ja-den fåes i Tyskland til 599 Euro-ved du hvad der er ændret på den nye? Ved du om det er rigtigt at der har været problemer med 9000? Og ved du om problemerne er fixet(på dem de sælger i Tyskland)? Leo. |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ja jeg er også ret vild med den og overvejer selv at købe den. Dog skulle der kommer en ny 9100 inden for nær fremtid. Der skulle også komme en nu dvd med model nummer 9100 der passer til receiveren. Har kigget lidt på hvornår den kom, men nogle steder står det at den skulle være kommet for et par måneder siden, andre steder står der at den kommer til oktober/november. Håber selv der snart komemr nyt så kan det være jeg skal have mit skiftet ud |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved faktisk ikke så meget andet end hvad jeg har læst her på forummet. Der var vidst lidt problemer med deres recorder kunne jeg forstå, men ved ikke om der var på deres receiver. Jeg glæder mig ihvertfald til de nye modeller kommer............... hvis de kommer. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hejsa. Den er anmeldt her: http://www.pcworld.dk/art/7148?a=newsletter&i=108 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Jeg har haft den, mega store problemer med HDMI omskifter. Jeg kan ikke anbefale den,men det er et flot design. Køb en Denon i stedet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Denon er ikke lige mig. Tror jeg venter på at Philips kommer med en ny.
|
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Min erfaring er at Philips har probler med HDMI, jeg har lige solgt mit 37PF9830 da det aldrig blev helt godt.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Hej urte: hvad var der galt med din hdmi? Grønt billede ved opskalering?
|
|
![]() |
|
![]() |
Den havde store problemer når du skiftede mellem funktionerne. Først troede jeg det var mit Samsung TV der gav blå skygger og sort skærm i ny og næ. Så købte jeg Philips top model i stedet for Samsung, men det fortsatte. Så skiftede jeg 9000 ud med min Denon, og det fortsatte. Man skulle starte i rigtigt række følge eller ville den ikke vise billedet ordenligt. Enden blev at jeg købte et LG og nu kører det fint. Det vil sige både TV og forstærker har problemer med HDMI
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |