|
S : Sennheiser RS 180 Trådløse høretelefoner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:42 |
Hej,
jeg sælger et par Sennheiser RS 180 høretelefoner, som jeg aldrig rigtig har brugt. Jeg købte dem i 2010, da jeg troede at jeg ville bruge dem. Har brugt dem under fem gange, da jeg ikke bryder mig om at have høretelefoner på. Derfor sælger jeg :) Kvttering har jeg, dog ikke original æske. Forbeholder retten til alt! De befinder sig i Smørum, KBH området. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvad er prisen??
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
Har ikke fastsat nogen pris, men priside er omkring 900kr. De kan kun skaffes til Smørum indtil i morgen, ellers derefter kan jeg sende for 80kr eller afhentning i Freiburg i Tyskland :)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Er der stadig garanti tilbage? - er de købt i en tysk forretning? (hvordan med evt. reklamation?)
|
|
![]() |
|
De er købt i DK 13. august 2010, så vi er ude over de to år.
|
|
![]() |
|
Ok, jeg tænker over det, men jeg ligger nok et par hundrede under din priside pga. alderen..
Du kan evt. skrive en PM hvis det er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |