|
Meget langsom IE9 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:46 |
|
Hej,
Jeg sidder med et irriterende problem. Internet Explorer 9 er mega langsom til at loade sider. Sådan virkelig kriminelt langsom. Jeg har kørt alle Windows Updates og har kørt diverse scans og resettet IE9, men intet hjalp. Mine andre computere kører fint på nettet, så det er ikke noget med forbindelsen at gøre, og de kører også godt i IE9. Den loader siderne fint nok, når den ENDELIG har loadet dem. Mit OS er Win7 64-bit. Nogle idéer eller erfaringer med hvad man kan gøre? Det kørte fint for en tre uger siden, men pludselig begyndte den bare at blive langsom i IE9. Computeren bliver kun brugt til kontorarbejde og der er derfor ikke installeret spil + div. andre ting. Kun Office-pakken og det er det. De vil helt have IE9 som browser, da alle deres systemer kører med det (jeg har nemlig foreslået en anden). Help!?
|
||
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er vel ikke kommet nogle ekstra taskbar'er på Internet Explorer? Der er nogle af dem som sinker ret meget.
Ellers ved jeg ikke hvad der er galt. Redigeret af Brixen - 16-Oktober-2012 kl. 14:58 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Nej jeg synes jeg har renset browseren for div. tilføjelsesprogrammer etc.. Det var ligegodt trist!
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Hvilken antivirus?
Klaus |
||
![]() |
||
|
BullGuard Internet Security 2013, og det er også opdateret og lavet en fuld scanning.
|
||
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
... og du har slettet/renset for midlertidige filer?
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Ja, IE skulle være totalt renset om tømt... Desværre... Men tak for input..
|
||
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|
Jeg har nogenlunde det samme problem, hvor den nogle gange hænger, og ikke gider loade. Desuden er der nogle sider, hvor jeg ikke kan komme ind på, bl.a. www.bt.dk. Hvis jeg bruger en anden computer eller browser, er der ingen problemer.
Jeg har prøvet at ændre sikkerhedsniveau og slette alle midlertidige filer og cookies, men intet hjælper. Nogle ideer? Hader når der er ting, man ikke kan finde en løsning på! :)
|
||
![]() |
||
|
Ja præcis Supergris.. Jeg kan f.eks. heller ikke komme ind på Jyskenetbank.dk, eller jo jeg kan godt, men det ta'r en evigheeeeeeeed at loade siden... TV2.dk og eb.dk ta'r også forever!
Håber der findes en løsning :)
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Tjek lige at du bruger samme DNS servere på denne computer, som på de andre. kig evt også i din hosts fil at der ikke er skrevet noget ind der.
Smid evt en firefox på maskinen - er den lige så langsom? Klaus |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
|
Hvad mener du med resettet IE9? Har du prøvet at nulstille alle indstillinger i IE? Det gøres ved at gå ind i menuen Funktioner -> Internerindstillinger og under fanen Avanceret at vælge Nulstil... Redigeret af Vilhelm - 16-Oktober-2012 kl. 23:28 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
|
Nu er jeg ikke så stærk i det her... Kan du måske forklare det lidt nærmere?
Ja jeg har prøvet både det og at slette alle internetfiler osv. Men det hjalp intet ![]() Redigeret af ladiesman217 - 17-Oktober-2012 kl. 03:20 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |