recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meget langsom IE9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Meget langsom IE9

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Meget langsom IE9
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:46
Hej,

Jeg sidder med et irriterende problem. Internet Explorer 9 er mega langsom til at loade sider. Sådan virkelig kriminelt langsom. Jeg har kørt alle Windows Updates og har kørt diverse scans og resettet IE9, men intet hjalp.

Mine andre computere kører fint på nettet, så det er ikke noget med forbindelsen at gøre, og de kører også godt i IE9.

Den loader siderne fint nok, når den ENDELIG har loadet dem.

Mit OS er Win7 64-bit.

Nogle idéer eller erfaringer med hvad man kan gøre? Det kørte fint for en tre uger siden, men pludselig begyndte den bare at blive langsom i IE9. Computeren bliver kun brugt til kontorarbejde og der er derfor ikke installeret spil + div. andre ting. Kun Office-pakken og det er det.

De vil helt have IE9 som browser, da alle deres systemer kører med det (jeg har nemlig foreslået en anden).

Help!?
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:55
Der er vel ikke kommet nogle ekstra taskbar'er på Internet Explorer? Der er nogle af dem som sinker ret meget.
Ellers ved jeg ikke hvad der er galt. 

Redigeret af Brixen - 16-Oktober-2012 kl. 14:58
Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 15:19
Nej jeg synes jeg har renset browseren for div. tilføjelsesprogrammer etc.. Det var ligegodt trist!
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 16:16
Hvilken antivirus?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 17:12
BullGuard Internet Security 2013, og det er også opdateret og lavet en fuld scanning.
          
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 17:27
... og du har slettet/renset for midlertidige filer?
miri
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 17:44
Ja, IE skulle være totalt renset om tømt... Desværre... Men tak for input..
          
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 18:04
Jeg har nogenlunde det samme problem, hvor den nogle gange hænger, og ikke gider loade. Desuden er der nogle sider, hvor jeg ikke kan komme ind på, bl.a. www.bt.dk. Hvis jeg bruger en anden computer eller browser, er der ingen problemer.
Jeg har prøvet at ændre sikkerhedsniveau og slette alle midlertidige filer og cookies, men intet hjælper.
Nogle ideer?
Hader når der er ting, man ikke kan finde en løsning på!   :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 18:27
Ja præcis Supergris.. Jeg kan f.eks. heller ikke komme ind på Jyskenetbank.dk, eller jo jeg kan godt, men det ta'r en evigheeeeeeeed at loade siden... TV2.dk og eb.dk ta'r også forever!

Håber der findes en løsning :)
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 21:12
Tjek lige at du bruger samme DNS servere på denne computer, som på de andre. kig evt også i din hosts fil at der ikke er skrevet noget ind der.
Smid evt en firefox på maskinen - er den lige så langsom?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

...Internet Explorer 9 er mega langsom til at loade sider. Sådan virkelig kriminelt langsom. Jeg har kørt alle Windows Updates og har kørt diverse scans og resettet IE9, men intet hjalp...

Hvad mener du med resettet IE9?
Har du prøvet at nulstille alle indstillinger i IE?
Det gøres ved at gå ind i menuen Funktioner -> Internerindstillinger og under fanen Avanceret at vælge Nulstil...

Redigeret af Vilhelm - 16-Oktober-2012 kl. 23:28
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 03:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Tjek lige at du bruger samme DNS servere på denne computer, som på de andre. kig evt også i din hosts fil at der ikke er skrevet noget ind der.
Smid evt en firefox på maskinen - er den lige så langsom?

Klaus

Nu er jeg ikke så stærk i det her... Kan du måske forklare det lidt nærmere?

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Hvad mener du med resettet IE9Har du prøvet at nulstille alle indstillinger i IE?
Det gøres ved at gå ind i menuen Funktioner -> Internerindstillinger og under fanen Avanceret at vælge Nulstil...

Ja jeg har prøvet både det og at slette alle internetfiler osv. Men det hjalp intet Cry

Redigeret af ladiesman217 - 17-Oktober-2012 kl. 03:20
          
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu