|
Netflix US og DK-konto? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 20:10 |
Hej
Jeg har længe haft en Netflix konto (US), men vil gerne også have den danske, da de har andre udvalg af film og serier. Er det muligt at skifte imellem Netflix US og Netflix DK? Jeg har prøvet at logge af Unblock Us, skifte land til DK og USA, men den logger mig altid på Netflix US uanset hvad. ![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt ud af det :)
|
|
![]() |
|
127tage ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Hvad gjorde du for at løse det ? For sidder i samme katte pine
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Jeg må ændre min DNS indstilling på min Apple TV 2 (skal også gøres på PS3 hvis det er der man ønsker at se Dansk Netflix), før jeg kunne komme på den danske.
(Jeg bruger også Unblock US til den amerikanske og den var deaktiveret, men det gælder jo kun PC´en kom jeg i tanker om. Håbede også jeg kunne have både den amerikanske og den danske udgave samtidig på min PS3 uden at skulle logge af, men den går vist ikke.
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Hvad er den danske dns ? Den kan jeg ikke huske. Har fået min ps3 til at køre med netflix med mit login fra us konto :-) smart.
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
På min Apple TV søgte jeg bare efter netværk , så ændrede den det tilbage til den oprindelige. Husker ikke lige i detaljer. mener der et 192.168.1.1
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Okay takker.
|
|
![]() |
|
Der er altså en 10x hurtigere måde at gøre det på.
Gå ind på Unblock Us --> log in --> click how to set up --> Nu står der sikkert "Your service is set up for Netflix: US --> Click på drop-down menuen --> Vælg Sweden --> Sådan kan du skifte frem og tillage --> Voila! NOTE: Jeg bruger PS3 til afspilning af Netflix. Der fungerer ovenstående perfekt, og er tilmed skide nemt. Hvordan det fungerer med ATV eller andre produkter, ved jeg ikke.
Redigeret af Ukke - 17-Oktober-2012 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Er der andre med ATV(3) og en amerikansk konto som oplev at nogle titler ikke vil spille (DNS er skiftet tilbag til den dansk)? Jeg får denne besked: "This title is not available to watch instantly. Please try another title.".
Det er kun med min atv at det sker, og det ser ud til at være mest nordiske titler (Klovn, Dizzy Miz Lizzy, mm) som ellers spille fint på min iPad gennem den samme router. En anden mærkelig ting er at en film som Flammen og Citron spille men med engelsk undertekster som kan ikke slås fra ![]() Jeg synes også at der er nogle ret fede film på den dansk som jeg ikke har set på den amerikansk... synes bare at det er lidt klodset på Atv at skal andre DNS og "itunes location" frem og tilbage hele tiden for at skift fra den ene region til den andet. |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Det er jo fordi det netop IKKE er meningen, at du skal kunne se andre regioner end din egen.
Det er derfor med vilje lavet, så det nødvendigvis er "lidt klodset" at skifte. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Fair nok. Men det skal være lidt mere besværlig før jeg sige min us konto op ;)... Og det forklar ikke hvorfor min Apple tv opføre sig som den gøre (når min andre enhed virke fint med begge opsætning).
|
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
steffmoes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2010 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 46 |
Er der ikke en venlig sjæl, der vil skære det ud i pap for mig, hvordan man skifter mellem US og DK Netflix, når man bruger PS3 ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |