|
C-More hos YouSee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2012 kl. 07:46 |
Hejsa
Så skiftede Canal+ navn til C-More forleden dag... Jeg glædede mig til at få deres Seri og Hits kanal i HD, men det har YouSee tilsyneladende ikke valgt at vi skal have ![]() Men ud over det, så har jeg mistet AC3 (5.1) lydsporet på i hvert fald Seri og Hits kanalen (der er stadig AC3 lydspor på First HD). Er der andre der oplever det samme eller er det kun hos mig ? Mvh Peter |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De skulle være på vej. |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Det ville være lækkert hvis HD udgaverne kommer
![]() Det er dog ikke det som fremgår af http://yousee.dk/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/Tv/digital_kanaloversigt_35_12.ashx, her er kun First HD nævnt, så jeg troede at "det var det". |
|
![]() |
|
Generelt synes jeg det har været meget sparsomt med info.
Det som stod på CanalPlus / C More's hjemmeside ved vi jo godt ikke nødvendigvis er det som vi får tilbudt gennem YouSee, og hverken YouSee eller C More har meldt ud hvad YouSee kunderne kunne forvente. |
|
![]() |
|
Havde fat i YouSee Support
Svaret var, at der ikke er AC3 lydspor på SD kanalerne (hvilket ikke er korrekt, da der er på First og Hits). Altså ingen AC3 på SD Serie kanalen. Der skulle komme flere HD kanaler inden for en overskuelig fremtid, men der er ingen datoer fastlagt. Jeg håber ikke det først er når TV1000 pilles af nettet, da det vistnok skulle forsætte året ud. Mvh Peter |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Se her.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Ja, flere HD kanaler, men jeg kan ikke se om det er C More kanalerne, eller om det er flere mere eller mindre kedelige HD kanaler til Grund, Mellem eller Fuldpakken.
Men ok, det tyder på at TV1000 pilles af i november, hvis det er deres pladser som genbruges. Uha der er længe til november...... |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Du kan se de nye HD-kanaler over "knappen" over til venstre i det ling jeg satte ind. Nej, C More kanalerne er ikke omtalt. Grunden til, at jeg satte linket ind var, at du skrev, at du ikke kendte tidspunktet for de nye HD-kanaler.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Hej Jøren
Det kom jeg også frem til, men tak for linket ! |
|
![]() |
|
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Ja, Canalplus er gået en smule stille med dørene med hensyn til skiftet. Jeg kan se at Yousee i øjeblikket tilbyder to måneders gratis abonnemnent igennem Yousee. Læs mere på hjemmesiden.
|
|
![]() |
|
Det er et fint tilbud til nye, med de to måneder gratis, tror dog ikke det glæder os der allerede har Cmore.
|
|
![]() |
|
Update:
Efter lidt skriveri frem og tilbage med C-More, har jeg fået en lang og seriøs mail fra deres PR ansvarlige, og i følge den, så skulle YouSee også få alle deres filmkanaler (inc. serie kanalen) i HD og med AC3 i løbet af 1. kvartal. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |