|
Brugt Apple tv, høj pris ??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 22:16 |
|
Jeg undre mig lidt over at prisen for brugte Apple tv på dba er højre end en ny, jeg er dog ikke ret meget inde i det produkt, men overvejer at købe en. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor det er sådan.
|
||
![]() |
||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det virker skørt. En mulighed er at Apple TV 2 kan jailbreakes det kan den nye Apple TV 3 ikke - endnu.
Hvis du ikke ved hvad jailbreak betyder så er Google din ven. mvh Allan Redigeret af Allan Jensen - 15-Oktober-2012 kl. 22:47 |
||
![]() |
||
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
|
Takker, jeg ved ikke ret meget om jailbreak, jeg har lige fået en Ipad af mit arbejde, og må indrømme at der pt åbner sig en helt ny apple verden for mig, og det virker umiddelbart rimelig gennemtænkt.
|
||
![]() |
||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
|
Helt rigtigt lækre produkter men også en del mere kostbare end Windows produkter.
iPad'en er et lækkert og meget brugbart produkt. Når Apple TV3 kan jailbreakes (meget snart sikkert) så vil prisen på en brugt Apple TV2 sikkert ligge på ca. kr. 500,00.mvh Allan |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Kostbart og kostbart...Man skal jo ikke lægge flere tusinde kroner til styresystem eller kontorprogrammer. |
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
|
Solgte min atv2 på dba på under 3 timer i dag. Gav 650 fik 850 :-) fra marts 2012
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
|
ummm... Nu kan du jo købe en Win7 til ca. 750 kr. Derudover kan du altså købe Ofiice pakken i en home udgave til ca. 650 kr. Du kan indda finde gratis og meget velfungerende alternativer. Så generelt må det siges at Apple er mere kostbare. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |