recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændre land på Sony tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændre land på Sony tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre land på Sony tv
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:51
Nu er der mande der har nævnt at de kan se netflix på samsung hvis de ændre land, jeg ved mit Sony tv i udlandet har netflix, er set på youtube, så det vil jeg da prøve, men er der nogen der ved hvordan man gør?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:53
Nok en god ide at skrive et modelnummer. 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:00
Dunharnhelt ret, en morgen og vredes forglemmelse :)
Ex721
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:21
Panasonic UT30? Nogen der ved om man kan der?
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:16
Jeg har ikke mulighed for at for at tvinge Netflix frem på mit LG PK950N, muligvis fordi det er en nordisk model? Har prøvet med UK og Sverige uden held.

Det fremgår eller af denne CNET anmeldelse af Netflix fungerer på modellen:

In our tests, Vudu and Netflix performed as advertised, delivering the video quality we expect from both services via both Ethernet and Wi-Fi from LG's dongle.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu