|
SOLGT: HTC ONE X udstyr |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 16:11 |
Edit: Telefonen er solgt, tilbehør tilbage En One X Car upgrade kit CAR D110 - http://www.youtube.com/watch?v=I8Ws_nLbAw4 samt et sort læder etui til telefonen Kan afhentes i omegnen af Køge/Solrød sjælland, eventuelt Brøndby Redigeret af ridderdk - 19-November-2012 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor længe kører den ?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Nåja, slå til pris må være 3000,- for hele puljen. Ellers giver jeg det et par uger og overvejer om jeg vil sælge hvis der ellers er et bud.
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Jeg er evt. interesseret i One X Car upgrade kit CAR D, hvis du ikke kommer af med det hele på én gang. Og evt. Media Link.
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
|
@ab_kallenbach Noteret, hvis der skulle være interesse for telefonen uden ekstraudstyr ville det være fint
Redigeret af ridderdk - 18-Oktober-2012 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Jeg kunne godt være interesseret i telefonen.
|
|
![]() |
|
jamen, så foreslår jeg 2000,- for telefonen og 500,- for ekstraudstyr ?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Den er jeg med på.
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach, hvad siger du?
|
|
![]() |
|
tlf reserveret
|
|
![]() |
|
tlf solgt til kskruger, tak for handlen
er der nogen der er interesseret i tilbehør?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |