|
Ændre land på Sony tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:51 |
Nu er der mande der har nævnt at de kan se netflix på samsung hvis de ændre land, jeg ved mit Sony tv i udlandet har netflix, er set på youtube, så det vil jeg da prøve, men er der nogen der ved hvordan man gør?
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nok en god ide at skrive et modelnummer.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Dunharnhelt ret, en morgen og vredes forglemmelse :)
Ex721 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Panasonic UT30? Nogen der ved om man kan der?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har ikke mulighed for at for at tvinge Netflix frem på mit LG PK950N, muligvis fordi det er en nordisk model? Har prøvet med UK og Sverige uden held.
Det fremgår eller af denne CNET anmeldelse af Netflix fungerer på modellen: In our tests, Vudu and Netflix performed as advertised, delivering the video quality we expect from both services via both Ethernet and Wi-Fi from LG's dongle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |