recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på Apple TV2 med undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på Apple TV2 med undertekster

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på Apple TV2 med undertekster
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 21:18
Skulle her til aften starte på at se The walking dead efter en kollegas anbefaling. Kvaliteten så super god ud på mit Apple TV 2, men ingen undertekster. Prøvede så Breaking Bad og heller ikke her var der undertekster selvom jeg prøvede både engelske og danske.

Mit Apple TV er jailbroken og kører med iOS 4.4 4. Andre ser har oplevet samme problemer?
Apple & Sonos entusiast
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 09:50
Jeg havde eksakt samme problem med min Jailbreakede ATV2 vers. 4.4.

Min løste jeg ved at gendanne ATV til fabriksindstillinger og opdatere den til nyeste firmware.
Dernæst var der ikke længere problemer med undertekster i Netflix.

Et efterfølgende jailbreak kan du så overveje at udføre på den nye firmware.

Hilsen
Brian
Til top
petite_machine Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petite_machine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Skulle her til aften starte på at se The walking dead efter en kollegas anbefaling. Kvaliteten så super god ud på mit Apple TV 2, men ingen undertekster. Prøvede så Breaking Bad og heller ikke her var der undertekster selvom jeg prøvede både engelske og danske.

Mit Apple TV er jailbroken og kører med iOS 4.4 4. Andre ser har oplevet samme problemer?

Jeg har samme problem. Ingen undertekster på ATV2, dog er der fint undertekster på PC og iphone. Jeg vil nødig opdatere og miste jailbrake, da jeg er afhængig af XBMC.

Nogen der har løst dette problem på anden måde?
Til top
theace9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theace9400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 13:18
Har fuldstændig samme problem, ingen undertekster, mærkeligt da netflix ud over det ellers kører fint...?
Til top
mortenrud Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenrud Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:41
Har samme problem :-(
Underligt, for jeg kan godt vælge mellem de forskellige undertekster, de bliver bare ikke vist....
ATV2 JB iOS 4.4.4
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:16
Er ret overbevist om at det skyldes iOS 4.4.4. Bruger selv ATV Flash og overvejer kraftigt at opdatere og JB igen. Kan dog ikke så godt lide den nye brugerflade, men det kan jo så blive nødt til hvis jeg ønsker at behold Netflix.
Apple & Sonos entusiast
Til top
mortenrud Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenrud Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:32
hmm... nu kører mit xbmc jo perfekt, så vil nødigt opdatere Disapprove
hvis du gør det, så lad os vide om det løser problemet....

Redigeret af mortenrud - 17-Oktober-2012 kl. 17:32
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:36
har osse atv2 med nye menuer og stadig jailbraik og xbmc og netflix kører uden problemer.
Så det er vel gamle version af atv softwaren som har problemet med tekster.
Update og problemet er løstSmile

Til top
petite_machine Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petite_machine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:41
Hvad er den nyeste software til ATV2? Kan den jailbrakes?
Til top
pehansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2004
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pehansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:19
Jeg har en ATV 2, med jailbrake og IOS 5, når en film er startet fra Netflix, så kan jeg holde "select" knappen nede på ATV fjernbetjeningen et par sek.... så kommer der en menu til at vælge undertekster...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 19:06
Den nyeste version af softwaren til ATV 2 kan ikke jailbrakes, desværre! Håber der snart bliver et klar, for så vil jeg afprøve det. Bare man husker at gemme sine blobs så kan man altid downgrade igen.

@pehansen
Tak for dine kommentar. Det kan jeg også godt, men selve underteksten bliver ikke vist.
Apple & Sonos entusiast
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 22:56
Jeg har igår opgraderet firmware på min ATV2 til seneste 5.0.2 (fra jailbreaket 4.4.4).

Dette løste issue med undertekster på Netflix.

Dernæst har jeg igen jailbreaket ATV2 og indlæst XMBC, så jeg kan afvise tidl.post om at det ikke kan lade sig gøre.
Følg blot guiden på www.jailbreakguiden.dk

Hilsen Brian

Nu med undertekter i Netflix på ATV2 5.0.2 og XMBC installeret...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu