|
Dreambox - stream signal |
Besvar |
Forfatter | |
Mirax
Junior bruger Oprettet: 30-Juni-2010 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 14:39 |
Hej, ville høre om nogen kunne hjælpe.
Jeg har en dreambox i et rum, som også er tilsluttet netværket. Er der nogen der ved om hvis jeg køber 1 til dreambox til et andet rum, men denne ikke får et feed fra parabolen, men er på netværket om den kan streame signal fra den anden dreambox? Lige pt skal der ikke tænkes på kort/koder osv, men om teknikken kan.
|
|
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du gøre meget lettere og billige med en boks der kører XBMC, en iDevice der kører Dreambox Live. Begge løsninger kan streame transport stream'en fra Dreambox'en. Dog skal man være klar over at man ikke kan se forskellige ting med mindre man har flere tunere i Dreambox'en.
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
Mirax
Junior bruger Oprettet: 30-Juni-2010 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vidste ikke at XMBC kunne "køre" Dreambox transport stream. Vil det stadigvæk være en browser side der skal tilgåes lige som http://dreambox/ siden?
|
|
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej du tilføjer en source/kilde af typen dreambox og så angiver du ip osv. Her efter kan du tune kanalerne på samme måde som du starter en film. Der er altså ikke noget lækkert gui eller hurtigt kanal skift men som sekundært er det fint. Bruger det i sommerhus
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |