recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video in iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video in iPad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hypper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Aalborg DK.
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video in iPad
    Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 14:39
Er der nogen som kender til en adapter til iPad så man kan køre video ind på den
Så den virker som en skærm...

D
Ideen er at man kan køre et signal ind fra en mediaplayer via hdmi

Syntes ikke jeg kan finde noget til ind.. Men masser af output kabler..
Med venlig hilsen / Best Regards

Claus Sørensen

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 14:51
Det findes ikke
En iPad kan ikke bruges som en ekstern skærm for en anden mediaplayer
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
hypper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 16:17
Der er ikke nogen måde og stream video til ipad'en istedet!!!!

Claus Sørensen

Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2009
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 16:59
Jeg bruger app'en buzz player med den kan jeg streame film fra min NAS til min iPad. Det lader sig kun gøre med film i avi format så det kræver en del konvertering.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 17:08
Alt hvad der ligger i iTunes kan uden videre streames, hvis Deling i hjemmet slås til i iTunes på Mac eller PC.

Venlig hilsen
KB
Til top
hypper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 09:14
Har lige rodet lidt med det her...
http://collect3.com.au/videostream/

Og det ser ud til og kan afspille .iso filer også men det hakke en del

Claus Sørensen

Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 09:59

Jeg er ikke helt  sikker på hvad du vil – men hvis du vil afspille de film der ligger på din mac/PC i alle mulige formater på din ipad og kan leve med at kvaliteten ikke er i top så skulle du prøve at installere  splashtop  på din ipad, den koster kun 50 kr – og den er hver en krone værd. – det kan være du kan bruge den/det til noget..

Nils

www.youtube.com/watch?v=CYflJG1OUl4

Redigeret af Niller55 - 21-Oktober-2012 kl. 10:01
Til top
hypper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 10:38
Ideen var

To stk ipads i bilen... En mediaplayer til og frem vise
Film musik videoer osv.

Jeg syntes kvalitet på de små skærme idag er
Ret ringe i forhold til ipad..

Claus Sørensen

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 12:31
vi benytter os a 2 metoder som begge kunne anvendes afhængig af den plads du nu har på ipad.

har du plads nok, så bruger vi appen DS File sammen med min synology NAS, her henter jeg filmene over trådløst og direkte ind i ipaden, hvor de kan afspilles inde fra appen, de film jeg henter over er rippet om så de passer i opløsning størrelse og format så de passer til ipad, med denne løsning kan ipad køre film uafhængigt fra andet udstyr så snart de er kopieret over, vi har en 16gb og en 32gb ipad, og den med 16gb kan der være 8-10 film foruden det andet som er fyldt på den, men det er ret let og hurtigt at skifte film inde fra appen, og det gøres trådløst på lokalnettet, eller via internettet hvis man bor et sted med ok internetforbindelse.

den anden løsning som vi også har er en mobil wifi harddisk på 500gb (seagate goflex satelite, men der er andre som eks kingston) som laver sit eget accespoint som ipads kan tilkoble sig via en app, og derfra kan man så på farten tilgå alle de film der ligger på den, og de kan køre forskellige film på samme tid, også her har jeg rippet film så de passer i opløsning størrelse osv. til ipad, og igen afspilles film via tilhørende app.

Begge løsninger er relativt nemme omend jeg syntes den via Synology NAS er den nemmeste, da man jo kører uafhængigt af andet udstyr i bilen... en enhed mindre som skal have strøm, men har man ikke NAS så er goflex en fin løsning 
Mvh

René
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 13:37
Jailbreak lortet, den giver aligevel ikke mening før det er gjort. Læg så XBMC på den. Og vupti du kan se film fra din NAS selv i ISO format.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu