|
LISSAU TabTension ISF lærred - SOLGT!!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 20:06 |
Idet omsætningshastigheden ofte er ret lav på lærreder, så vil jeg gøre opmærksom på, at mit lærred vil blive sat til salg. Vi skal flytte juli 2013, men jeg får ikke brug for dette lærred i vores nye hus. Jeg vil ikke sælge nu, men står du foran et projekt indenfor de næste månder, så kontakt mig og så kan vi evt. lave en aftale.
Lærredet er fra juli 2011.
Nyprisen hos HFK er pt. 17.699 kr.
Kontakt: 25 29 42 44
Redigeret af Iron Man - 20-Januar-2013 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
MichaelSJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grå dug?
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
hbo? ville pynte herhjemme
|
|
![]() |
|
Cableguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Hejsa...
Jeg går faktisk og lurer lidt på om det er sådan én der skal hænge i vores nye hus, som vi skal i om 1½ måneds tid... Jeg ledte dog oprindeligt efter den lidt billigere udgave af samme model, som ikke har ISF certificeringen, så jeg forventer ikke lige vi tænker i samme prisniveau... Hvad forestilller du dig at få for den? Lækkert setup ellers ;o) - det må lyde godt og se godt ud, når den står på en go' film!
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Hvid dug. |
|
![]() |
|
10.700 kr. |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Drop down?
|
|
![]() |
|
Drop er på 25cm
|
|
![]() |
|
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Kan du måle højden på lærred, fra top af kassetten til bunden af lærred når det er helt ude.
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Solgt via recordere
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |