|
SOLGT: Sony 32W4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 21:33 |
Hej alle
Jeg har et LCD tv, som jeg vil tilbyde til salg. Det er en Sony 32W4000K med fuld HD og DVB-C tuner bla. Stadig et rigtig godt billede og lyd. Fungerer perfekt. Det er egentlig solgt til en vens ven for ~1000 kr, men er blevet lidt træt af vedkommende ikke kan tage sig sammen og betale, så derfor vil jeg høre om nogen herinde kunne være interesserede til samme pris. Fint tv til soveværelset eller hobby/børneværelset. Dvs. HBO: 1000 kr. Forefindes på Frederiksberg / København Mvh Casper Redigeret af Kief - 21-Oktober-2012 kl. 21:49 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder de 1000 kr og kan afhente senere idag eller kan det første blive i næste uge igen
/soli
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er modtaget - har sendt pb.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |