|
Opgradering af sony tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 23:07 |
Mit 40 tommer sony w5500 er ved at være for lille, så jeg er på udkig efter en erstatning for det.
Jeg er fint tilfreds med billedkvalitet, standard indstillinger, sort niveau, motionflow og alt det andet påhit nuværende tv, et nyt skal dog ikke være dårligere. Er alle nyere tv bedernes mit nuværende, eller er der bestemte ting jeg skal være opmærksom på? Jeg har 3 børn der syntes 3D er super sjovt, så jeg er på udkig efter et tv med passiv 3D, da jeg ved hvordan de vil behandle briller osv. Jeg har kigget lidt på de forskellige lg modeller, lige fra 615 over 660, 760 og 860, men er i tvivl om hvordan de forskellige modeller kan sammenlignes med mit nuværende tv. Desuden har jeg kigget lidt på en grundig passiv 3D tv, men kan ikke finde mange erfaringer med det. Mine ønsker til et nyt tv er følgende (i prioriteret rækkefølge). - flydende bevægelser, gider ikke hakken i fodboldkamp eller panorering. - størrelse helst 55 tommer - pris - passiv 3D - design - smart tv, er totalt ligemeget. Alternativt hvis ikke der findes noget ordentligt til en fornuftig pris med passiv 3D, er helt at droppe 3D og bare købe en større skærm. På forhånd tak. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |