|
Dell skærm problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakkaB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 20:42 |
Hej hej.
Jeg har denne skærm: http://support.dell.com/support/edocs/monitors/2005FPW/En/about.htm#Front%20View Det er en ældre computerskærm, som nu bare skal bruges til lidt tv via viasat eller canal digital (altså uden om computeren). Jeg bruger et dvi til hdmi kabel, men får intet billede og skærmen skriver blot: "Cannot display this video mode" Er lortet for gammelt eller hvad går der galt? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kig i linket under "Preset Display Modes", kan dine bokse sende et signal der passer til skærmen?
Klaus |
|
![]() |
|
JakkaB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Status: Offline Point: 31 |
Hmm har viasat plus hd box, men der står intet i manualen: http://www.viasat.se/sites-paytv/viasat.se/files/Pace_865_usermanual_2.pdf eller ved hjælp af at søge efter modellen:
Pace TDS865NV her er display stats for boksen:
Men altså ovenstående kan min skærm jo godt klare. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
.
Redigeret af Kampus - 20-Oktober-2012 kl. 23:39 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
Nej, dit signal kommer med 50 Hz billedfrekvens. Det kan skærmen ikke lide. Med andre ord - det får du aldrig til at virke. Klaus |
|
![]() |
|
Ok tak for svaret mester! Hvornår mon jeg lærer ikke at kable INDEN jeg prøver sådan noget :/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |