|
Køb af ny computer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 18:29 |
||
Hej
Jeg har en 12år gammel firma/kontor pcer der køre på det sidste så ny skal der til. jeg vil gerne samle stumperne selv så det skal ikke være en eller anden elmutant model. Men den sidste computer jeg selv har samlet og valgt div. enheder til er nok 5år siden. så jeg har brugfor noget hjælp til at få de rigtige stumper der spiller sammen. den skal ikke kunne trække de ville program og ikke noget med spil. det skal være en win7 maskine så håber i vil komme med noget input
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kan det være et bud på en ny maskine? med tilkøb af core i5 og 2*4GB ram
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Øh, læste du overhovedet hvad OP skrev? (hint: vil samle selv!). M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
||
Øh, hvem er ham OP
Redigeret af svsommer - 21-Oktober-2012 kl. 08:29 |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Original Post(er).
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Dig selv :-) Original Poster - den der skriver det første indlæg. Jeg tror bare ikke at Henrik i forbifarten opdagede at du svarede dig selv. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Hej
jeg var nok lidt for optimist på hurtig respons så derfor forslog jeg jeg har ikke så meget tid til at studer på området da jeg føler det er et spørgsmål om tid før gammel pcer går død.
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
||
Som kontormaskine, der bare skal virker/være stabil og lydløs, ville jeg spinge på disse E72'ere fra Lenovo. Har selv god erfaring med dem. Alene den mindste i3er slå en en 3 år gammel Core2Duo med længder.
http://www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-sff/ |
|||
![]() |
|||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
||
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=751606
|
|||
![]() |
|||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
||
Så ville jeg smide en SSD'er i, som ind til nu er min bedste opgradering ever :)
|
|||
![]() |
|||
||
hej igen det blev til følgene
med følgene Windows 7 Professionel 64-bit installeret 1TB Seagate Barracuda (SATA3, 7200rpm, 6GB/s) monteret som ekstra disk MS Office 2010 Home
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
||
Tillykke med "den lille ny" ![]() ![]() Har selv Vision Monster fra mm-vision.dk - også med SSD som systemdisk og ekstra Sata3 harddisk. Er yderst tilfreds med, hvad den kan præstere og ligeså for deres support og service.
![]() Redigeret af Roland - 21-Oktober-2012 kl. 18:23 |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |