|
Væk var de. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 11:29 |
Har sådan et sæt til overs, og vil lige give nogen en chance for at få dem før jeg smider dem ud.
De har begge været væltet. Den ene har et stort hak i toppladen og den anden har tabt diskanten, den ligger nu i bunden af kabinettet og rasler rundt. De spiller forsat begge to. De skal afhentes i Brønshøj i løbet af ugen. Givet væk til zakdk
Redigeret af Psymon - 21-Oktober-2012 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan jeg godt afhentes :)
|
|
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
|
|
![]() |
|
NetBios ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Lyngby Status: Offline Point: 20 |
Henter dem også gerne hvis de endnu ikke er givet væk til ham der var lidt hurtigere end mig desværre ;-)
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
zakdk var hurtigst, hvis han ender med ikke at ville have dem, så giver jeg lyd så du kan hente dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |