|
S: Denon AVR-2113 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 07:56 |
Da jeg har købt et andet anlæg, sælger jeg det "gamle".
Det sidste jeg mangler at sælge er min lækre Denon AVR-2113 Receiver. Den har alt hvad man kan forvente og mere til, bl.a: * Fuld 7.1 (7x95W i 8 Ohm) * Netværksstreaming inkl. FLAC og FLAC HD * Internetradio * Indbygget Spotify (vises på tv) * Alle HD-lydformater * 3D passthrough * 4K passthrough og opskalering * Indbygget AirPlay * Smartphone styring (Android og iPhone) * 6 HDMI-inputs * Audyssey kalibrering Med andre ord, en MEGET veludstyret receiver, og især til prisen. Denne herlighed sælges for højeste bud over 3000,- Den er også til salg andre steder. PS: Kvittering, original emballage og alt tilbehør følger selvfølgelig med... Den befinder sig i Skagen. |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læs mere her: https://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-2113_surround-receiver_sort.htm
Og her: http://www.denon.co.uk/uk/product/Pages/Product-Detail.aspx?Catid=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&ProductId=AVR2113 Redigeret af Mads Sørensen - 06-Oktober-2012 kl. 08:03 |
|
![]() |
|
Dan the Man ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Jeg byder 2800 inkl. fragt - så er vi da i gang.
|
|
|
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Hvor gammel er den?. Den koster kun 4500. så den skal da være så godt som ny for at forsvare 3000 kr.
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
Den er fra Maj
|
|
![]() |
|
3000 budt på email...
|
|
![]() |
|
Nichlas J ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 7 |
3010 budt ;)
|
|
![]() |
|
Enten byder du 3100 eller også byder du ikke... Det der pjat gider jeg ikke at bruge tid på.
|
|
![]() |
|
Glemte også at skrive at hvis den skal sendes så betaler køber portoen. Så angivne bud skal være uden porto
|
|
![]() |
|
3200,- budt
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |