|
Købes: Pladespiller + PRE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boblo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 09:14 |
Hej med jer
Jeg overvejer at anskaffe mig en pladespiller og lytte lidt til de gamle vinyler igen. Derfor er jeg på lur efter en god pladespiller til "fornuftig" pris - samt en RIAA del. Send gerne lidt specs. - billede og pris. KAN INDGÅ i bytte med mine højtalere - der er sat til salg: Quadral Titan II // Boblo
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Jeg har en pladespiller til salg Det er en B&O Beogram 3500 med indbygget RIAA-forstærker - måske det var noget ? Jeg kan tage lidt billeder af den, hvis det har interesse. |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Boblo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Hej Claus og tak for din besked. Det er da meget smart med den indbyggede RIAA del.. Hvad skal sådan en sag koste? Hvad er standen på pick-up osv...?
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Jeg tænker i omegnen af 1000 kr. Jeg kender ikke standen på pick-up'en, men jeg har ikke brugt den særligt meget.
Jeg tager lidt billeder af den i aften og poster dem, så kan du jo se om det har interesse.
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
OK mange tak :)
|
|
![]() |
|
vittrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Status: Offline Point: 5 |
Hvor meget tænker du, dine Titan'er er værd i en byttehandel? Og hvad er standen?
|
|
![]() |
|
De står til 12.500,- kontant :)
|
|
![]() |
|
Rahr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2012 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
Jeg har en B&O Beogram 1000, indbygget RIAA og fin SP10 pickup. Den er købt og nyrenoveret hos Route66 på fælledvej for mindre end et år siden.. Jeg står og er ved at opgradere hele mit setup, så den ryger snart tilsalg. Fordelen ved beogram 1000, kontra de andre B&O er dens størrelse, den kan stå overalt.
Tænker omkring en tudse, nok lidt under - kunne det være interessant? |
|
![]() |
|
Hej Rahr..Tak for dit tilbd - men jeg søger noget lidt andet..
Vh Per
|
|
![]() |
|
indernet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2013 Status: Offline Point: 2 |
Hej Fik du nogensinde solgt din pladespiller? Mvh Allan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |