|
Solgt: D-Link Dir-655 Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 14:40 |
Jeg har en D-Link Dir-655 router som jeg ikke bruger. Fungerer uden problemer. Befinder sig i Odense. Pris: 200kr.
Redigeret af Stormers - 24-Oktober-2012 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne give 200 kr. inkl porto (brevporto), hvis du gider at sende den til Aalborg.
vh. Thomas |
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Jeg tjekker lige hvad omkostning bliver for at sende.
|
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Hvor gammel er den, og medfølger kvittering?
|
|
![]() |
|
#ThomasP: Den vejer lidt over 1/2 kilo så det vil koste 40 kr. at sende den som økonomi brev. Lad os dele udgiften til fragt. Jeg sender den til dig for 220kr.
#Babamac: Jeg har ikke kvitering mere. Det er en version A4 som er fra en gang i 2010.
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Det er OK med 220 kr. Send mig bare en PM med kontonr., så tager vi den derfra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |