|
Netflix US/DK indhold |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 13:04 |
Jeg er stadig på US Netflix (med unblock-us) , men har overvejet at blive "lovlig". Der er dog en del snak om "manglende" indhold i den danske Netflix i forhold til den Amerikanske.
Jeg tog et check på hvad der er set her i huset (har 2 tenage døtre som er flittige brugere af Netflix), og ville høre om der var en der kunne checke hvordan det danske indhold matcher: Serier: Jersey Shore - season 1-4 How I met your mother - season 1-6 Gossip Girl - season 1-5 Make it or break it - season 1-3 Weeds - season 1-7 Desparate Housewifes - season 1-8 Film: Kill Speed El Gringo In the name of the farther Fight Night The Double True Grit Killer Elite The Veteran Armadillo Angel Eyes Blitz |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se ovenfor
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Tak
Det var en del værre end jeg havde forventet, jeg tror jeg vil vente lidt med at blive helt "lovlig" ![]() |
|
![]() |
|
Ras_K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
(Thomas K kom først) ![]() Du kan via Unblock-Us frit skifte mellem US og DK. Herefter går du med din computer ind på Netflix, og får så automatisk det land, som du har valgt ovenfor. Du vælger land her: http://www.unblock-us.com/how-to-set-up/ Jeg testede med nogle film og serier i går og har valgt, at beholde vores amerikanske Netflix lidt endnu, da udvalget synes at være væsentligt større. Desuden er prisen med Unblock-Us jo ca. den samme, og man kan her skifte land, som man lyster. ![]() Der er vist mere dansk/europæisk indhold i den danske Netflix. Redigeret af Ras_K - 21-Oktober-2012 kl. 13:33 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du kan selv få det danske indhold vist. Gå ind på UnblockUS og vælg "how to set up". Der kan du vælge øverst hvilket Netflix indhold du vil se. Alle landene er der påtår Norge. Kan dog være den også er kommet. Sidst jeg tjekkede var i fredags.
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Der er godt nok skuffende. NUL ud af de 11 film , jeg har selv netfix dk på gratis prøver til januar men hvis indhold ikke andre sig markant bliver den opsagt...
Der som de tilbyder pt er for mig ikke godt nok |
|
![]() |
|
Til dem der "kun" har dansk Netflix kan man på denne side se hvad der på den Amerikanske netflix:
http://instantwatcher.com/titles/new?view=synopsis&popups=1&infinite=0 Ras_K: jeg ved godt jeg kunne have oprettet et prøve abonnement og checket det med et andet bruger id en den jeg bruger på den Amerikanske Netflix. Det med at bruge den samme bruger ID ville jeg være forsigtig med, hvis Jeg var Netflix ville jeg nok checke det påmsigt og så lukke af for os Danskere der omgår reglerne - det ville være rimeligt nemt for dem. |
|
![]() |
|
Ras_K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Ja, du kan have en pointe dér. Jeg har ikke været så forsigtig. Har bare brugt samme bruger ID (E-mail). Hvis de finder på at blokere min bruger, så kan jeg oprette en ny bruger med en anden E-mail-adresse og være mere forsigtig fremadrettet. Det vil dog koste mig min historik/"personalisering".
|
|
![]() |
|
Ariake ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2011 Sted: DNK Status: Offline Point: 52 |
Kræver det en højere internet forbindelse hvis man skal bruge Netflix i USA kontra i Danmark?
|
|
Jeg har en Ugle!
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Måske kan man lave tilsvarende den anden vej rundt - altså kigge på en bruger, der benytter den danske version og sammenligne med us indhold.
Sikkert flere danske film, der ikke er med i us pakken... Klart at der er mere indhold i us, men lad os sammenligne på en fair måde. Tjek lige disse på us: Samtlige afsnit af klovn Mindst en "far til fire" Anden på coke Jonathan spang - spark i løgposen Fik I pointen :-) Frem for at brokke jer over det danske indhold, så glæd jer over at der nu er endnu mere indhold fra netflix. Det er jo let at se begge versioner |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Da tror jeg lige at jeg lærte noget ret chokerende. Vil jeg kunne oprette et abonnement i US, og så bare bruge dette abonnement til at få adgang til det danske indhold? Ingen interesse i andet end det danske børne-indhold, men ville da gerne kunne spare differencen mellem US og DK abonnement. Intet behov for en VPN så?
|
|
![]() |
|
Nikodk: enig, hvis jeg ikke allerede havde et us abonnement der fungerede ville jeg sikkert være tilfreds med det Danske abonnement, prisen er OK og inhold bliver sikkert bedre og bedre.
Quadrago: den tror jeg ikke holder i længden.l |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |