recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iphone4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iphone4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iphone4
    Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:06
På min iphone sker det sommetider at mit skærmbillede bliver så stort at jag ikke kan benytte den og eneste løsning er og lave reset med home og tænd knappen.
Tror jeg har aktiveret et eller andet men kan ikke finde ud af hvad. det sker når jeg ligger den i min lomme og nok rører skærm så det aktiveres. skulle der være en som kender problem som kunne komme med en løsning.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:39
Kan du se apps ikoner eller?
Har du mulighed for billedupload evt.?
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 12:51
Ja kan se ikoner. Men skærmbillede er så stort at jeg kun ser en. Og kan ikke shcrolle ned eller op. Skal siges at kollega har oplevet det samme og han fandt ikke en løsning heller. Og kan ikke tage et billede når det sker eller det har jeg ikke prøvet
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 13:08
Settings - General - Accessibility - Zoom

Indstillinger - Generelt - Tilgængelighed - Zoom

Slå "Zoom" fra, så skulle det være ovre!

Hvis den zoomer ind så dobbelt-tap med tre-fingre og træk nedad, så zoomer den ud igen.

Mvh FNørd
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 13:16
Der kom FNørd mig i forekøbet Smile
Det må være det der skal rettes, ja..
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 15:19
Det lyder til og være rigtigt
Takker
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 15:21
oplevede det samme ved min første 3gs og det krævede faktisk en ombytning da det blev oftere og oftere det forekom
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 15:38
Og på den 3GS hjalp det ikke og slå zoom fra?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Og på den 3GS hjalp det ikke og slå zoom fra?

Nej det gjorde det ikke, gik ned i butikken, og han pillede lidt ved den, og sendte den til rep, og fik en ny to-tre dage efter.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 18:00
Men hjalp det, jan203, lige for at følge op? Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu