|
mysqueezebox.com |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:06 |
Hej
Er der andre end mig der har problemer med at logge på mysqueezebox.com og er der en anden måde at høre internetradio på end via mysqueezebox.com (jeg har ikke lms kørene på nogen pc) har 1 squeezebox touch og 1 radio
Redigeret af cjoscar - 22-Oktober-2012 kl. 20:07 |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg har samme problem.
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Næh... Det spiller fint fra spotify lige nu hos mig, gennem mysqueezebox
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Ja det spiller også her igen
|
|
![]() |
|
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
Tager lige denne tråd op igen.
Det ser ud til der stadig er store problemer med at logge på mysqueezebox.com. Min afspillere (touch og radio) kan ikke connecte til mysqueezebox. Er der flere der har samme problemer?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Ja jeg kan heller ikke på min radio i øjeblikket
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
som de skriver på twitter https://twitter.com/mysqueezebox
er der problemer
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Æv... samme problem her også...
|
|
|
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Også her kan ikke komme på wimp og favoritter. Har kortvarigt oplevet dette tidligere men ikke i samme omfang som nu.
Er de allerede ved at lukke ned....?
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Du håber jeg ikke. Synes det er svært at finde et alternativ. Sonos ligger nok tættest på, men det er stadig ikke det samme ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Her har det kørt fint i dag, så lad os håbe problemerne er overståede (for nu...).
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Det har kun kørt her via min synology, hvis jeg slukker den og prøver at logge på mysqueezebox.com vil min radio stadig ikke .
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |