recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub: Dali suite 1.2??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub: Dali suite 1.2??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub: Dali suite 1.2??
    Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 08:26
Hej alle

Jeg mangler en sub i min hjemmebiograf og det går jo ikke :-)

Jeg vil helst ikke pfre for mange penge så er ved at se på noget brugt.

Da jeg i forvejen har en dali center og regner med også at udskifte mine fronter til noget dali, har jeg fundet en dali sub som jeg overvejer.

Subben er en dali suite 1.2. Nogen erfaringer med den?
Den skal stå i et 30 m2 rum.

Jeg tænker at alternativet er at købe en ny dali cpncept sub, men den koster også lige ca 2 K mere.

På forhånd tak,
Jimmi
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 09:16
Concept sub'en går kun til 29hz før den starter avrullingen, så det er ikke helt optimalt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 13:09
Concept er også en dårligere serie i forhold til den gamle Suite. Suite lå vist lige midt imellem Lektor og Ikon.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu