recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix ps3 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix ps3 problem

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gnubberen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix ps3 problem
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 13:51
Hej! Når jeg bruger den danske udgave af netflix på min ps3, så virker menuen(den der kommer frem når du trykker X på en titel, hvor du bl.a. kan vælge undertekster, episoder osv.) ikke. Jeg kan sagtens afspille titlen på ps3'en ved at trykke start, men når jeg vil have menuen frem så står den bare og loader i en uendelighed.

Kan godt få det til at virke på pc og min android telefon, og når jeg sætter min DNS op via Unblock-us virker det hele ganske fint på amerikanske udgave.

Har forresten prøvet at slette og geninstallere netflix på ps3, men det har ikke hjulpet.

Er der andre der står med samme problem?
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:15
Samme problem. Også ved brug af den svenske Netflix. Har ingen idé, desværre.

Lad os håbe det kommer til at fungere. Og helst inden alt for længe.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
vasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2005
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:49
Skal man ikke ind og tilføje PS3'en som enhed på ens NF konto.?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af vasen vasen skrev:

Skal man ikke ind og tilføje PS3'en som enhed på ens NF konto.?

Nej det sker automatisk på PS3
Til top
vasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 15:00
ok, så ved jeg det, tak Wink

Virkede helt fint på min SGS II, ville bare lige sikre mig inden jeg kom hjem og fyrede op under PS3'eren!!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 17:19
En midlertidig løsning til ps3'en. Har du en fjernbetjening, trykker du bare på "Start" knappen. (under PS knappen) Og vælger udertekster med knappen subtitle over den røde knap. Så kan man afspille på ps3'en. :-)
Til top
vasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 18:23
Testet. Jeg loggede direkte på og streamede uden problemer.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnubberen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

En midlertidig løsning til ps3'en. Har du en fjernbetjening, trykker du bare på "Start" knappen. (under PS knappen) Og vælger udertekster med knappen subtitle over den røde knap. Så kan man afspille på ps3'en. :-)

Tak for tippet! Kan lige tilføje at hvis du har et Sony tv med bravia sync og en slim ps3 eller nyere, så virker undertekst knappen på din tv fjernbetjeningen også til dette.

Hvis man har en android telefon, kan du også afspille ting på din playstation via. netflix appen på telefonen. Skulle ikke undre mig hvis dette også virker på ting med iOS.

Redigeret af Gnubberen - 16-Oktober-2012 kl. 18:31
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 08:48
Nice - vidste ikke det med iOS  og Android at de kan tale med PS3'en. Cool :) 
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 23:48
Nogle der ved om der er en løsning på dette problem(udover at bruge sin telefon). Eller om der bliver arb på en update fea sony/netflix?
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
nicolade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Oktober-2005
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 17:34
Som jeg ser det, hvis ellers jeg læser det rigtigt, så har du en amerikansk iTunes konto ikke?

Underligt nok, så fungerer det fint med AppleTV med dansk DNS adresse, selvom du har en amerikansk iTunes konto, alt dansk er tilgængeligt med danske serier, stemmer og undertekster. Ændrer du til amerikansk DNS, er det det amerikanske indhold af Netflix.

På PS3'en giver den netop det øv-problem, at hvis man IKKE bruger f.eks. UnblockUs DNS adresser, så virker børnedelen (Just for kids), mens den voksne del kun står og loader og loader og loader.... hvis en afspilning forsøges.

Altså:

AppleTV + amerikansk DNS (f.eks. med UnblockUs) + Netflix = Amerikansk indhold -> OK
AppleTV + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold -> OK
PS3 + amerikansk DNS (f.eks. med UnblockUs) + Netflix = Amerikansk indhold -> OK
PS3 + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold (Netflix - Just for kids) -> OK, men ingen korrekt lyd og tekst
PS3 + dansk DNS + Netflix = Dansk indhold (Netflix - Øvrige) -> VIRKER IKKE
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 08:59
Ak! ... 

Nu hiver jeg lige lidt i denne tråd igen. 

Er der nogle der har løst dette problem? Tricket med at starte filmen op med "play" knappen, holder ikke når man ser serier. Det er lidt småkedeligt at se afsnit 1, om og om igen :) 

Man kan nemlig ikke hoppe til afsnit 2, når man ikke får den lille "pop-up"- menu frem. Øv! 

Løsning savnes?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu