|
boxee Box og Navi x ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bullet ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 23:29 |
Hej Jeg har den sidste måned haft mange problemer med navi x på min boxee box !! i løbet af dagen kan jeg godt bruge denne app, men når klokken nærmer sig ca 21 så begynder den at blive meget langsom og kan for det meste slet ikke finde ud af at vise det jeg vælger !! og den bliver meget langsom!!
er der nogen der ved hvad der sker ?? og er der nogen der har ligende problemer ?
|
|
Hilton Crew Event
|
|
![]() |
|
kard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem. Der må være overbelastning på serverne på dette tidspunkt. Det er mit bedste bud og der er nok ikke meget at gøre ved det.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yeps samme gældende fra tid til anden i xbmc. Har læst de er ved flytte indhold til bedre servere, men det er ved at være noget tid siden. Så det burde være overstået.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |