recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 8 og Media Center Gratis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 8 og Media Center Gratis

Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
NielsR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 8 og Media Center Gratis
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:38
Beklager emne teksten kan misforståes, det er KUN Media Center addon som kan fås gratis.
Der er nu mulighed gratis at få sig en licens til Media Center addon til Windows 8 Pro via dette link

Limited time offer vil jeg tro det er

Redigeret af NielsR - 26-Oktober-2012 kl. 12:41
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af NielsR NielsR skrev:

Beklager emne teksten kan misforståes, det er KUN Media Center addon som kan fås gratis.
Der er nu mulighed gratis at få sig en licens til Media Center addon til Windows 8 Pro via dette link

Limited time offer vil jeg tro det er

Problemet er bare at der ikke kommer nogen mail.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 15:03
Jeg har heller ikke fået nogen mail.
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 16:13
Ej heller her. Måske fordi man ikke har win8 på pc'en jeg prøver fra?

/KL
Til top
NielsR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2010
Sted: DK
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 17:57
Ja, der står faktisk noget om det på den side som man rammer, man skal også kunne fremvise en product key, ser det ud til. Men vi må se hvornår der sker noget.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Ej heller her. Måske fordi man ikke har win8 på pc'en jeg prøver fra?

/KL
Har nu afsendt fra min Win 8 Pro PC, ingen forskel
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af NielsR NielsR skrev:

Ja, der står faktisk noget om det på den side som man rammer, man skal også kunne fremvise en product key, ser det ud til. Men vi må se hvornår der sker noget.
Nej. Det der står er at du skal indtaste din mailaddresse, så får du tilsendt en mail med en product key, og information om hvordan du installerer, men der kommer ingen mail
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2008
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 21:13
Jeg gav op og købte det bare.. 79kr dræber mig ikke...

Anyway...
Hvad fuck gør man så når det ikke virker :-)
Win 8 MCE vil ikke afspille en eneste af mine yousee tv kanaler. not one...
Får en generisk fejl om missing files or components men intet om hvad det er for files or components.....

OBS
det virkede perfekt i consumer preview.....
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2008
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 22:06
Nå... søgte lidt på fejl teksten og folk fabler om grafikkort drivere (på win7)
så jeg smed et gammelt HD 4350 kort i maskinen og nu spiller den.
Men med onboard grafikkortet i min i3 530 er det no go. Det ville måske hjælpe med en driver fra intel i stedet for ms driveren men intel har åbenbart ladt mig i stikken. Der er windows 8 drivere til andren og tredje generations i3'er men ikke til den første generation i3-530 og andre i den serie.... (win 7 driveren nægter pure at køre uanset om jeg vælger compatibility mode eller noget i den stil....)
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 22:49
Så modtog jeg en mail :)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 22:50
Jeg har også lige modtaget en :-)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 22:53
Også jeg Thumbs Up

Til top

Besvar Besvar Side  123 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu