|
clouding på hx855? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 00:59 |
|
har fået byttet en gammel skærm til denne nye 55" hx855 men ser så at den lider af en del clouding. ved godt led døjer med det. den gamle var også sony og havde det også. men den er tre år gammel og synes ikke problemt er blevet bedre:( kan det virklig passe man bare skaæ leve med det??
mit spørgsmål er så om jeg kan forlange at få det byttet? ville nu helst have plasma men nu er det sådan jeg skal købe sony igen da forsikringen er lavet igennem dem. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er vel ikke andet at gøre, end at gå den trælse tur igen, og så tage et LCD-TV med hjem istedet...
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Det er da et LCD tv han har....... Klaus |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
KlausDM: Beklager endnu engang, så... Skulle måske have brugt Google først, men det så ud ti, at det VAR et LED-TV.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
et lcd tv er et led tv og omvendt. LED betyder bare belysningen er anderledes. desværre tror en del at led er en ny teknologi, nej basis er stadig et helt almindeligt lcd tv stort set alle lcd/led har clouding i forskellige grader. |
||
![]() |
||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
|
ja ved det godt. men det må jeg lære at acceptere;) det ryger i køkkenet og den gamle plasma ryger tilbage på sin plads:)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |