recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony one opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony one opsætning
    Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 19:12
Har en H one og vil lige høre jeg kan opsætte den til og mute lyden på mit tv når jeg aktiver den opsætning jeg har lavet til snurrerundtv.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 14:48
Hvis du ellers har lavet din opsætning rigtig så forsvinder lyden på 5090H og kører kun gennem evt. forst.
Hvordan er din opsætning?
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 15:33
Jeg har faktisk samme udfordring med min Harmony 900, og Onkyo reciever/Samsung tv setup
---------------------

Thomas K
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 15:45
Jeg går ikke ud fra at jeres højtalere fra TV er sluttet til Forst. Alt mit udstyr går gennem forst. med HDMI,
På 5090 er der seperate ht og når lyden går igennem forst. kobles lyden fra tv`et. Simsalabim. og lyden fra tv kan stadig kobles til eller fra som du vil. Kræver flere indgange på forst. så er det bare et spørgsmål om programmerering af HarmonyWink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu