|
Hvilket tv under 8000?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:12 |
Jeg har længe klamret mig til mit B&O MX4200, for billedkvaliteten er i top og fjernsynet er flot, men presset fra familien er nu blevet for stort.
![]() Hvilket fladskærms-tv? Budgettet er 8.000,-. Det skal bruges til almindeligt tv-kiggeri og lidt film, samt PlayStation. Gerne med mulighed for at tilslutte en USB-harddisk til optagelse. Det er til en lille stue, så det skal ikke være over 40". Hvad vil I anbefale? Hvilken DVB-standard som minimum? Hvilken teknologi giver det bedste billede? Og er det overhovedet realistisk at finde noget til maks. 8000? Håber der er nogen som kan hjælpe! /Kasper
|
|
------------------
www.etanker.dk |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv om det er lidt større end det du ønsker syntes jeg dog du skulle tage at kigge på dette her
Jeg blev meget positivt overrasket over det, da jeg skulle hjælpe svigermekanikken med at finde et nyt tv. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Hvis du vil gå op til 42" er der mange plasma-tv at vælge imellem. Bl.a. dette: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kasvad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Tak for de gode og hurtige svar
![]() Det ene er LED, det andet plasma. Jeg skal ud og se på sagerne, men er kvaliteten efterhånden den samme for plasma og LED? |
|
------------------
www.etanker.dk |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
LED lider under dårlig betragtningsvinkel. Derfor foreslog jeg et plasma, og der får man rigtig meget for pengene ved 42". Det jeg linker til koster også kun 6000 + evt. fragt. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Er der andre som kan anbefale et godt fjernsyn?
|
|
------------------
www.etanker.dk |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Pana ST50, men det har du allerede fået anbefalet....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |