|
Panasonic ST50 - vægophæng? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gaming-king ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 18:13 |
Nu skal det gamle 20" billedrør skiftes ud og jeg har derfor undersøgt markedet den sidste månedes tid. Jeg er faldet over den konklusion der hedder Panasonic ST50. Både fordi der er mange der roser det, men også fordi mine egne øjne ude i butikkerne siger, at det er overlegent i forhold til LED til.
Sjovt nok, så synes jeg VT50 billedet blinker helt vildt, når jeg ser det ude i butikkerne, men det kunne personalet ikke se, og ved ikke om det bare er mig der så ikke passer med det TV - andre der har oplevet det? Men nå, til det virkelig gode spørgsmål.. Hvor tæt kan ST50 monteres på væggen?? Jeg har lagt mærke til, at alle tilslutningerne sidder ud til siden, men at Panasonic har været nogle klaphatte og montere strømstikket bagud. Derfor vil jeg nu høre hvor tæt det kan monteres på væggen. Det er nemlig vigtigt for mig, at det kan sidde tæt opad væggen. Derfor kikkede jeg egentligt også på 7005/8005 fra Samsung først, men Panasonic plasma er bare bedre - og det er trods alt billedet der er vigtigst. Kan denne fx bruges til ST50? http://www.av-connection.dk/?PGr=4405&ML=545 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |