|
LG 50PA550T eller BenQ W700+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 17:25 |
Vores Panasonic TH42pv70 har lige tabt forbindelsen til HDMI portene, så jeg er ved at kigge efter noget andet
Budgettet er ikke imponerende, men lige nu kan et LG 50PA550T fås for knap 4000,- så det kan nok lade sig gøre. Er der nogen, der kender til det TV? Alternativet er en projektor BenQ W700+ projektor kan fås i samme prisklasse i øjeblikket, men er den noget værd? |
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne sige jeg er godt tilfreds med lget, efter jeg fik indstillet farverne lidt. Det er faktisk et ganske fint tv, min er dog en tysk model uden dvb-t2, ellers er de ens. Hvis du leder efter nogle test, så prøve at google "kg pa5500" som er den internationale model.
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Har du yousee, og fungerer EPG i så fald uden problemer :-)
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Har ikke selv kabel, men har prøvet det på Stofa og her fungere epg helt uden problemer
|
|
![]() |
|
Tusind tak for hjælpen :-), jeg tror, at jeg bestiller et i morgen
|
|
![]() |
|
En test jeg fandt http://www.epinions.com/review/lg-50pa5500-tv/content_590832766596, og et forum med nogle bruger previews http://www.avsforum.com/t/1390332/lg-50pa6500-and-lg-60pa6500-plasmas/30#post_21965941. 6500 og 650t er i øvrigt samme tv.
|
|
![]() |
|
Som 5500 og 550t, manglede der vidst ovenfor
|
|
![]() |
|
I øvrigt glad for at kunne hjælpe
|
|
![]() |
|
Du må lige skrive når du modtager det, samt om hvordan du oplever kvalitet en.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Blev LG'et købt, og i så fald, er der nogen der kan bekræfte om der er HDMI 1.4 i et af stikkene?
(jeg skulle gerne bruge audio return channel) |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |